»Ni prepovedano, da že danes prenehamo čezmerno osvetljevanje vsakršnega objekta.«
»Ne govorim o tehtanju enih in drugih žrtev, temveč o prevečkrat spregledanih desetletjih fašističnega nasilja nad primorskim narodom.«
»Knjiga osvetljuje razdobje med letoma 1918 in 1920 po razpadu Habsburške monarhije in nastanku Države oz. Kraljevine SHS.«
»Kar vidimo, da se je takrat dogajalo, je zatiranje zgodbe, ali bolje, spreminjanje zgodbe. Dogaja se še zdaj: v medijih vidimo črnce, ki kradejo in so nasilni, črnce, ki jih v dnevnih novicah kriminalizirajo. Ali v filmih: zanje dobivamo nagrade, če prikazujemo like, ki so iz geta, ki počnejo stvari, za katere si belci najlaže predstavljajo, da jih črnci počnejo. V času Billie Holiday so njeno zgodbo seveda zatrli – ker je govorila o linčanju črncev, ker so jo poslušali tako belci kot črnci. Bryan Stevenson je rekel, da smo zmagali v fizični vojni, izgubili pa v vojni za zgodbe. Ta sistemu zatiranja omogoča, da lahko v ozadju še vedno mirno deluje. Sistem še vedno nadzira in kriminalizira črnska telesa. Zdi se, kot da institucije belske prevlade čutijo strah: kot da bi rekle: seveda smo za osvoboditev črncev, drugih nebelcev, za osvoboditev marginaliziranih skupnosti, kot je LGBT, dokler lahko le mi ostanemo na prvem mestu. Da bi morali položaj moči s kom deliti, jih plaši. Zato morajo nadzirati zgodbe. Naša naloga je, da jih spet naredimo za svoje. Billie Holiday je bila botra gibanja za državljanske pravice. Obstajajo teorije, da je bil Beethoven Afričan. Za potovanje v vesolje so odgovorne tri črnke, prav tako za prvi računalnik. Za neodvisnost Američanov so zaslužni sužnji. Naša odgovornost je, da raziskujemo in osvetljujemo te zgodb.«
»Dušan Šarotar se pri osvetljevanju preteklosti posveča predvsem spominskim podobam, skoraj s fotografsko natančnostjo tudi predmetnosti, vzdušju in vtisom, ki se pri tem oblikujejo.«
»Zgradilo se bo devet objektov, od tega sedem bivalnih objektov, v vsakem objektu bo deset postelj v eno- in dvoposteljnih sobah.«
»popolnoma uničil objekt.«
»Osredotočili smo se na stanovanjske objekte, ljudje pa imajo ob tem tudi druge objekte in jih zanima, kaj bo s temi objekti.«
»Požarna varnost je za objekte predpisana in jo vsaj v javnih objektih kontroliramo.«
»Grand prix podeljujemo zgodbi z močno simbolno predstavnostjo, ki ponuja vidnost neizpovedani brutalni resnici o nasilju nad ženskami za domačim pragom. Film daje glas tistim, ki redko delijo svojo bolečino – pripadnicam starejše generacije, ki so pogumno spregovorile o svojih osebnih izkušnjah.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju